sunnuntai 11. elokuuta 2013

Gawd

 
 
Tää kesä onki ollu yhtä humaltumista, vaikka enhän mä nössönä siltikään mitään tehny mitä oikeesti halusin. Tai tein paljonki mitä halusin, en vaan sellasta mitä en selvinpäinkään uskaltais.

Eilen oltiin kaverin kanssa kattomassa tutun keikkaa (ja taas kerran humaltumassa) ja puhuttiin vikojen lomapäivien kunniaks tästä kesästä. Tää kesä on ollu yks parhaimpia. Kohokohtina mainittakoon syntymäkaupungin Joensuunkin kesän kohokohta, Ilosaarirock, jossa tapahtu kaikkee kummaa ja mahtavaa. Muun muassa soitin kitaraa ja tapasin paljon uusia ihmisiä, joista suurin osa suhtautu muhun normaalisti. Uus juttu apulaisreksin tyttärelle.
Tietty festareil oli paljon bändei, joista oon edelleen tosi fiiliksis! Mun asenneongelma Haloo Helsinkiä kohtaan on tiessään ja kunnioitus PMMP:tä ja esim Pää Kiitä kohtaan huipussaan. Oli parhaat festarit!



About viikko sitte tulin takasin pääkaupunkiseudulle Saarijärveltä missä on esimerkiks yks mun lempparisukulaisista ja viime kesän duunipaikka. Tällä kertaa olin entisellä duunipaikalla ratsastamassa ja pitämässä taukoo pääkaupunkiseudusta. Ja tietysti heräämässä siihen, et kukko kiekuu. Ja moikkaamassa mun pikkukisua, joka joutu lähtee landelle, koska mun pikkusisko oli tosi allerginen :( Rölli on nyt onnellinen landepaukku!



Huomenna alkaakin sit arki ihan kunnolla, ku meikä astuu työelämään! Wish me luck, vaikka työkaverit on mahtavia, oon kuullu, et meijän kaitsettavat on hankalampia tapauksia...

Ps. Hyvää arjen alkua kaikille!

Pps. Pitäs ehkä alkaa taas käyttää tota kameraa, alkaa vituttaa tää kännykkälaatu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti