perjantai 16. toukokuuta 2014

Nyt ei sada

Mun piti yks päivä tehä sellanen sisällä sataa ulkona sataa mun päässä sataa päivitys, mut syystä tai toisesta en sitä sit tehny. Ja sen jälkee ei oo kauheesti satanukkaa, paitsi mun päässä joka toinen sekunti, ku ei ookkaa jotai stressiahistuksesta harhauttavaa tekijää ja kaikki ei meekkää iha käsikirjotuksen mukaan. Viime viikko on siis toisin sanoen ollut rankka, paljon ompelemista ja paljon pitkiä työpäiviä ja paljon unettomia öitä. Ja paljon ihmisiä, jotka tavalla tai toisella on auttanu mut tosta viikosta läpi! Ja ilmapalloja ja skumppaa ja ekat mansikat ja suunnitelmia ja niin edelleen ja niin edelleen ja niin edelleen. Tänään kuitenki suuntaan hetkeks pois velvollisuuksista mun oikeeseen kotiin (Kerubi here I come!) ja sen jälkee isin kotii keskustelemaan syvällisiä pääsykoeasioista ja rukoilemaan, et tää lukeminen riittäis siihen koulupaikkaan, koska toisesta välivuodesta en varmaan selviä! 

Vaikka viimeviikosta ei jääny välttämättä paras fiilis, ni aattelin, et hei nyt ajatellaan positiivisesti (niinku mun tytyjenki pitäis ajatella KRÖHÖM) ja jaan pari viikon hyvää hetkeä, koska synkimmässäkin vituiks menemisen alhossa on jotain yllättävän onnistunutta!






Late Night Shopping -event, pomon tuotoksia, niitä voi käydä kattomassa osotteessa Freda 24! Suosittelen! (Smooth piilomainonta)


Lisäks käytiin skidin kans skeittaamassa, jonka seurauksena oon taas ihan mustelmilla, mut ei se mitään koska hauskaa oli! Nyt hyvää viikonloppua ja miettikää miks oon tähän aikaan aamusta hereillä.

Jonspa

P.S. Mul on paras isi ja tykkään myös sen luottokortista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti