torstai 3. huhtikuuta 2014

Fashion's not glamour

Mitäs te ootte tehny tänään, ku bipolaarinen ilmasto ei selkeesti osaa päättää haluuko se olla kevät vai talvi? No mä oon melkeen koko päivän muotoillu kengänpohjia. Ja juonu Pepsiä (hyi minä Coca-Cola forever). Sit kuuntelin All Time Low'ta ja tuskailin alaselkään ilmaantunutta mustelmaa, kiitos juoksuhousut + vatsalihasliikkeet yhdistelmän. 



Tällasta sotkua mun elämä on muutenki. Valvottuja öitä, egoistista ja moralistista vinoumaa ja kaavoja, kankaita ja lankoja. Ja sekavia tulevaisuudensuunnitelmia, joihin haluisin ehkä sittenki sisällyttää epävarman ammatin ja vähä vielä lisää edellisiä.

Ottiko kukaa mitää selvää? Hyvä en mäkää. Onneks huomenna koittaa sentään Joensuun invaasio Helsinkiin ja pääsen ulos sekä mun päästä että kirjaimellisestikin.

Hewii

Jonspa

P.S. Mul oli jotain järkevää mielessä, mut nyt unohin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti