lauantai 14. huhtikuuta 2012

Good morning!




Mä oon jotenki aina ollu aamuihmisiä. Aamut on mulle vapaus. Aamusin mä saan olla yksin, toisinaan kehräävän kisun kanssa. Mä saan rauhassa jäsennellä mun elämän synkistämiä ajatuksia, jotka öisin hyökkää mua vastaan. Mä voin hukuttaa mun surut teekuppii ja laittaa soimaan ne vanhat tutut biisit, jotka aina saa mut hymyilemään. 

Hymyn kautta on hyvä lähtee uuteen päivään. Mitä vaan voi tapahtuu ja harvoin elämä sylkee päin hymyileviä kasvoja. Positiivisille ihmisille tapahtuu positiivisia asioita. Ihan pikku juttuki voi muuttaa sun koko elämän! Siks aamut on parhaita, sä et yhtään tiedä mitä päivä tuo tullessaan ja sä voit valmistautuu uuteen seikkailuun.

Aamut on jo tulevaisuuta. Vanhat paskat jutut voi haudata mappi ööhön ja ne parhaimmat muistot ripustaa seinälle. Voi vaan unohtaa kaikki idioottimaisimmat jutut ja edellisen illan ja uskotella ittelleen, et ei kukaan niit kumminkaan huomenna muista, ku ei oo kukaan niistä muistuttamassa. Aamusin mä löydän sen taivaallisen rauhan, minkä joskus kadotin.

Tämähän ei tietenkään koske kaikkia aamuja, koska nainen kun olen, bad hair day tai ihan vaan liian lyhyet kauneusunet saattaa pilata koko päivän. Mutta anyway aamut on musta aliarvostettuja. Aamulla saa aina uuden alun, kelatkaa sitä!


Teen tuoksusia ja aurinkosia aamuja teille!
nonna

2 kommenttia:

  1. Anteeks pilkunnussinta, mut ton kuuluis olla kylläkin et just A flow of my life

    VastaaPoista